REKLAMA
REKLAMA

Euro U-21: Hiszpania nie dała szans Francji

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Goal.pl  |  27.06.2019 22:57
Euro U-21: Hiszpania nie dała szans Francji

Mistrzostwa Europy U-21

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
W drugim czwartkowym półfinale Euro U-21 piłkarska reprezentacja Hiszpanii pokonała 4:1 Francję. Jednocześnie podopieczni Luisa de la Fuente wygrali swój trzeci mecz z rzędu.

Drugi finalista młodzieżowych mistrzostw Europy miał zostać wyłoniony na MAPEI Stadium. Za faworyta rywalizacji uchodziła ekipa z Półwyspu Iberyjskiego. Niemniej podopieczni Sylvaina Ripolla nie zamierzali tanio sprzedać skóry.

Wynik meczu został otwarty bardzo szybko, bo już w 16. minucie. Na listę strzelców wpisał się Jean-Philippe Mateta, który wykorzystał rzut karny podyktowany za przewinienie Juniora Firpo. Trójkolorowi objęli zatem jednobramkowe prowadzenie.

Radość z prowadzenia w szeregach Francuzów nie trwała jednak zbyt długo. Do wyrównania w 29. minucie doprowadził Marc Roca, wykorzystując błąd golkipera rywali, kierując. To jednak nie było wszystko, na co było stać Hiszpanów. Rzutem na taśmę jeszcze w pierwszej połowie bramkę na 2:1 zdobył Mikel Oyarzabal.

Po zmianie stron hiszpańska drużyna kontynuowała egzekucję na swoich przeciwnikach. Najpierw Dani Olmo podwyższył prowadzenie La Furini w 49. minucie, wykorzystując podanie Fabiana Ruiza. Tymczasem w 69. minucie wynik rywalizacji ustalił Mayoral, który chwilę wcześniej zameldował się na placu gry.

Do końca meczu wynik spotkania już się nie zmienił. Tym samym Hiszpania wygrała 4:1, co zaowocowało tym, że w finale Euro U-21 team z południa Europy zmierzy się z Niemcami. Bój ten zaplanowany jest na niedzielny wieczór.

Hiszpania – Francja 4:1 (2:1)

0:1 Mateta 16' (k.)
1:1 Roca 29'
2:1 Oyarzabal 45+5' (k.)
3:1 Olmo 49'
4:1 Mayoral 69'

Żółte kartki:
Hiszpania: Firpo 15', Martin 83', Nunez 90+1'
Francja: Ruiz 27', Thuram 82'

Hiszpania (4-2-3-1): Sivera – Martin, J. Vallejo, Nunez, Firpo, Ruiz (86' Merino), Roca, Olmo, D. Ceballos (75' Soler), Fornals, Oyarzabal (64' Mayoral)

Francja (4-4-2): Bernardoni – Dagba (23' Amian), Konate, Upamecano, Ballo-Toure, Guendouzi, Tousart (59' Dembele), Aouar, Ikone, Mateta (73' Thuram), Reine-Adelaide.

Sędzia główny: Georgi Kabakov (Bułgaria)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 35 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Joker | 27.06.2019 23:54

Ale po co te etniczne wycieczki? Tak jakby Firpo wcale nie pochodził z Dominikany tylko był rdzennym Hiszpanem :) Poza tym nie liczy się kto skąd pochodzi tylko to co ma w głowie, każdy rozgarnięty i cywilizowany człowiek w ten sposób powinien oceniać innych ludzi, bo ludzie dzielą się na głupich i mądrych, a także na dobrych i złych, a nie na białych, zielonych, czarnych czy czerwonych... Kolor skóry nie ma nic do rzeczy...

PS. A tak w ogóle to rodowity według słownika języka polskiego to człowiek urodzony w danym kraju, mieście czy dzielnicy, a z tego co wiem to większość Francuzów urodziła się w Europie :)

kuba_psg | 28.06.2019 00:05

Joker
100% racji, mądrze to napisałeś :)

Joker | 28.06.2019 00:05

Co do meczu to poza początkiem absolutna dominacja Hiszpanów... To była różnica klasy, Hiszpanie mieli znacznie więcej jakości, zwłaszcza w drugiej linii... Zaawansowanie techniczne, kreatywność, taka lekkość w rozegraniu, to wszystko było po stronie Hiszpanów... I to w sytuacji gdy lider Ceballos nie zagrał wielkiego meczu, za to godnie zastąpili go inni, bo choćby kapitalną partie rozegrał Roca (do tej pory nie rozumiem czemu w dwóch pierwszych meczach w ogóle nie grał), dobre momenty miał Oyarzabal (gole na 2:1 i 3:1 w dużej mierze to jego zasługa) czy Fabian, Fornals mógł imponować poszczególnymi zagraniami (cóż za asysta przy golu na 4:1), świetny mecz zagrał Olmo, bardzo przyjemnie patrzy się na tego chłopaka, bardzo przebojowy i energetyczny zawodnik, długo w Chorwacji nie pogra, bo jest zwyczajnie za dobry, liczę że zobaczę go szybko w La Liga... Fajnie do ofensywy włączali się Firpo i Martin, chyba najlepszy mecz bocznych obrońców na tym turnieju...

W mojej opinii faworytem finału są jednak Hiszpanie, raz że ich druga linia zwyczajnie miażdży, a to bywa decydujące, a dwa Niemcy mimo że bardzo skuteczni i konkretni w ofensywie to w obronie bywają nerwowi i popełniają proste błędy...

Joker | 28.06.2019 01:34

W sumie masz rację, że co mnie obchodzi, iż jesteś tępym prymitywem i nacjonalistyczno-faszystowską świenią... W zasadzie to Twój problem, i tu masz rację...

Także wypowiedź o każdym rozgarniętym i cywylizowanym człowieku również nie tyczy sie Ciebie, i za to również przepraszam, bo nie dostosowałem przekazu do odbiorcy, który jest brunatno-kościelnym faszolem :) pozdrawiam...

Joker | 28.06.2019 01:45

Muszę też przyznać, ze przestaje już nadążać za kato-faszolami spod znaku polskiej cebuli, bo co ma tęcza do rasizmu, którym tu się nasz brunatny kolega popisał? Myslałem, że argument o tęczy z tej storny tyczy się ludzi LGBT, a tu już widzę i raszm w to wplątują... Niestety proces myślowy takich osobników jest mi obcy, i nie mam pojęcia na czym ta logika polega...

A najśmieszniejsze jest to, że brunatny kolega jest świetnie zorientowany w jakiś teczowych świętach, bo ja np. nie mam pojęcia o jakim on święcie pisze, gdzie ono było, na czym polegało to swiatowanie itd... Także, kto tu tak naprawdę jest tęczowy? Choć w sumie brunatnego w tęczy raczej nie ma... a może jednak ? :)

W każdym razie nierzadko się zdarza, że ci co nienawidzą tych osób LGBT (trzeba być zdrowo poj.ebanym, aby do tego stopnia przejmować się jakaś nieszkodliwą, stosunkowo malą grupą ludzi), sami są kryptogejami, i w ten sposób leczą swoje kompleksy i wypierają prawdę, a podobnie jak na kolor skóry, tak i na orientację seksualną nie mamy wpływu i nalezy ją po prostu zaakceptować, dla własnego zdrowia psychicznego, bo jak widać po koledze, wypeiranie pewnych kwestii nie służy na głowę ;)

Joker | 28.06.2019 01:46

PS. a ch.uj piszę się właśnie tak, a nie przez samo "h", drogi polski "patrioto" :)

Fonek | 28.06.2019 06:14

Joker problem jest inny, no ta strona nie powinna poruszać takich dyskusji. Jednak powiem ci coś problemem LGBT jest to, że grupka za przeproszeniem dziwaków chce reprezentować normalnych ludzi. Spora ilość gejów bo w zasadzie od tej strony znam jakieś opinię nie jest zadowolona jak ten "ruch" przedstawia ich jako ludzi. Tak samo np. jest serial "How I met your mother" i jest tam aktor który nazywa się Neil Patrick Harris dlaczego o nim mówię? Ponieważ jest gejem, ale normalnym a w serialu grał typowego kobieciarza, a wygląda normalnie nie maluje się w jakiś sposób w stylu patrzcie na mnie jaki jestem odmienny. Tutaj jest największy problem, tak samo jak mówisz o kato-faszolach nie wiem czy to niewiedza czy ignorancja, ale Kościół Katolicki nie uznaje gejów z jednej przyczyny związek małżeński czy też rodzinę stanowi kobieta i mężczyzna i to jest koniec kropka.

Dlaczego np. w takim razie działacze LGBT nie polecą do krajów muzułmańskich promować swoje ideologie? Może dlatego, że w krajach gdzie dominuje chrześcijaństwo i tak nic im nie będzie? Tak samo jak obecnie sponsorowane są badania gdzie jest udowadniane, że dziecko wychowywane przez parę homoseksualną jest lepsze niż przez parę heteroseksualną. Zrozumiałbym jeśli chodziło by tutaj o akceptację, ale to bardziej jak próba narzucenia jakiegoś światopoglądu. Tak jak w zasadzie sam mówisz o faszyzmie to faszyzm i komunizm miały na celu zniszczenie religii. Patrząc np. na to co się dzieje w naszym kraju można zauważyć pewne podobieństwa.

Nie jestem przeciwko orientacjom seksualnym każdy ma prawo być z kim chce, jeśli ktoś chce być gejem czy lesbijką to jego wybór, ale nie powinien robić z tego czegoś w stylu "Patrzcie jestem gejem jestem lepszy niż ci hetero." a to właśnie ruchy LGBT robią. Problem z tolerancją mają raczej starsi ludzie w naszym kraju bo do bodajże 1980 homoseksualizm był traktowany jako choroba psychiczna. Ale raczej młodsze osoby w większości mają raczej też taki pogląd, że co mnie obchodzi co kto robi w domu.

Poza tym tęcza a w zasadzie tęczowa flaga to symbol homoseksualizmu, ale to niepełna tęcza bo brakuje jakiegoś koloru, no i główny "hejt" na tęcze jest spowodowany tym, że pewna "artystka" sprofanowała obraz Matki Boskiej właśnie dodając tęczę LGBT, co też jest swego rodzaju atakiem tej społeczności na Kościół Katolicki. Tak samo jak podczas niedawno odbytego marszu w naszej wspaniałej stolicy, gdzie uczestnicy manifestacji LGBT odprawili "mszę świętą", tylko że osoba przebrana za księdza przywdziała szatę z tęczą i "odprawiła" tę profanację.

To wydarzenie zapewne też zaogni dość mocno podział pomiędzy Katolikami a gejami/lesbijkami nawet normalnymi bo będą właśnie kojarzeni z ruchem LGBT. Stąd wychodzi to co napisałem na początku, wiele osób nie chce się utożsamiać z tym ruchem nawet będąc gejami czy lesbijkami.

Cóż mniej więcej o to tutaj chodzi ruch LGBT to polityka a cierpią ludzie postronni czyli geje i lesbijki za których głos chcą uchodzić.

dostojnyfarmata | 28.06.2019 06:57

Hehe. 10 komentarzy i najbliżej tematu podbijacz wyświetleń - tylkoPSG :)
Tego jeszcze nie grali. (mimo że kolega w sąsiednim wątku zapowiadał oczywiście dominację i awans do finału Francji U21)

@Joker - rozumiem, że krew Ci się gotuje jak widzisz wpisy intelektualnych ameb ale chyba nie liczysz że argumentem dotrzesz do kogoś z Schutzstaffel w logo? (tudzież że nauczysz go ogłady, obycia lub podstaw ortografii)

buzerantxD | 28.06.2019 07:23

@Fonek do w pelni oblezonej twierdzy zabraklo tylko marksizmu kulturowego i uczenia masturbacji szesciolatkow. xD

Ragnarock20 | 28.06.2019 10:12

Haha Francja w 90% czarna ale nie... to jest normalne, fajne i nowoczesne. LOL

Ragnarock20 | 28.06.2019 10:13

Intelektualne ameby bo zwrócili uwagę, że we Francji grają w większości Afrykańczycy, a nie Francuzi. Ale macie wyprane mózgi.

dalmare | 28.06.2019 10:23

Niebywałe pokolenie mają Hiszpanie, ale to nie wszystko: widać budzącą zazdrość jakość szkolenia, schematy ofensywne, wchodzenie defensorów w przestrzeń pozostawianą przez wychodzącego ofensywnie obrońcę...
---
"Przeszkadza mi avatar ze znakiem organizacji SS jak i treść wpisów @Brocklesnar41", to treść maila jaki wysłałam do redakcja@goal.pl

J_user | 28.06.2019 10:37

Widzę, że w mózgach prymitywnych nazioli następują już tak daleko posunięte uproszczenia, że odmienny kolor skóry i odmienna orientacja seksualna to praktycznie to samo :) Jeszcze wrzućcie wegetarian i rowerzystów do jednego worka z francuskimi piłkarzami.

O, widzę, że tępego ogra z SS w awatarze (co jest w Polsce zabronione) już usunięto, brawo. Biedny nawet nie wiedział, że jego idole również jego nie uważają za "rodowitego Europejczyka" tylko za słowiański odpad do eksterminacji. Tylko zastanawia, że ktoś jednak czuwa, czyta i usuwa te komentarze, a jednak paryski troll trzyma się mocno ;)

kuba_psg | 28.06.2019 11:18

Ja tylko chciałem dodać małe sprostowanie - ogromna liczba czarnoskórych piłkarzy we Francji to nie jest wina LGBT tylko 350 lat francuskiego kolonializmu. Wiecie, kolonializm i LGBT to trochę co innego ;)

Fonek | 28.06.2019 11:33

@buzerantxD No tak komentarz zakończony xD i co mam ci odpisać? W ogóle mam traktować poważnie to co napisałeś? Nie jestem katolikiem, ale trzeba być ślepym żeby nie widzieć co się dzieje. Jeśli to takie zabawne to powiedz mi czemu nikt nie przebiera się za Mahometa i ubiera tęczowe rzeczy? Albo nie robi tęczowej okładki do Koranu? Może dlatego, że jak jakiś rysownik robił żarty z Mahometa to skończyło się to atakiem terrorystycznym a u nas w chrześcijaństwie? No co nastaw drugi policzek. A ten paragraf za obrazę uczuć religijnych to też chyba na pokaz jest, bo ludzie których opisałem wcześniej też nic im nie będzie.

Joker | 28.06.2019 12:31

Fonek
Ja widzę, że my się totalnie nie rozumiemy, bo Ty tu widzę masz jakiś problem z tym całym LGBT, spędza Ci to sen z oczu, a ja osobiście mam to w d.upie... Są to są i niech sobie będą, komu to przeszkadza? Jak ktoś ma trochę oleju w głowie nie popierając tych ruchów to je zwyczajnie zlewa, a nie podnieca się nimi, wymyśla na ich temat jakieś dziwne teorie czym podbija im tylko zainteresowanie...

Dla mnie to są ludzie jak wszyscy inni, których jak już wspominałem, dzielę na głupich i mądrych (i pewnie wśród osób LGBT są też i te głupie osoby, które psują opinię reszcie), a co kto robi w łóżku to w ogóle nie powinno interesować postronnych osób... Interesuje mnie jednak to, aby wszyscy obywatele byli traktowani równo, wszak wszyscy płacimy podatki w tym kraju i powinniśmy być równo traktowani, a jak słyszę czego osobom LGBT nie wolno, bo kościółek się nie godzi (ta organizacja już dawno powinna być wyparta z przestrzeni publicznej jak w każdym normalnym i cywilizowanym kraju europejskim, a u nas tylko jej zyski i wpływy rosną) i nie wolno... A ja się nie godzę, żeby kościółek był utrzymywany z moich podatków, i żeby kościółek bezkarnie i taśmowo gwałacił dzieci... I błagam Cię, nie pisz mi o tym, że faszyzm religię chciał zniszczyć, bo najpierw to kościółek popierał faszoli (ówczesny papież w latach 30 bratał się z faszystami i otwarcie ich popierał, nakręcając nienawiść m.in. do Żydów czy osób homoseksualnych)... Jest zresztą wiele archiwalnych filmów z tamtych lat i doskonale na nich widać ludzi kościoła i regularnych bandytów, z którymi kościółek jest w doskonałych relacjach... Kościół to jest jedna z bardziej zbrodniczych instytucji w historii świata, tyle zła co oni wyrządzili, ilu ludzi wymordowali w imię tzw. "wiary i szerzenia chrześcijaństwa", to za takie czyny dawno powinni być zdelegalizowani, bo to zło nie czynił jakiś odłam fanatyków, a jądro kościoła, osoby decyzyjne... I to jest przerażające, że instytucja z tyloma grzechami na sumieniu chce być moralnym głosem i sumieniem narodu, które będzie dyktować obywatelom co mają robić, jak żyć i jak myśleć... Brzydzę się takim poziomem hipokryzji jaki prezentuje ta instytucja...

Piszesz o jakiejś profanacji świętego obrazka (dla mnie to śmieszne, że jakiś obrazek może być święty, ale ok) poprzez dorysowanie tęczy... No k...a ręce opadają... Ja rozumiem jakby tej matce boskiej falusa na czole dorysowała to mogłoby to być profanacją, ale tęcza która jest symbolem pokoju i radości? Przecież ten kraj stoi na łbie... Niedługo jak będę przechodził obok jakiegoś świętego obrazka, albo kościółka i puszczę bąka to katole (nie mylić z katolikami, bo ja osoby rzeczywiście wierzące, które nikomu niczego nie narzucają, i nie robią nic na pokaz to bardzo szanuję, bo wiara to jest intymna sprawa, nie lubię tej pobożności na pokaz) się na mnie rzucą i podadzą do sądu o obrazę uczuć religijnych...

Sorry kolego, ale tekstem że każdy ma prawo jeśli chce być gejem czy lesbijką to mnie rozwaliłeś... To nie jest kwestia chęci... Przecież ja sobie nie mogę rano wstać i powiedzieć: "o k...a, dziś to sobie będę gejem, pójdę na miasto wyrwę jakiegoś kolesia, który też chce być dziś gejem i pouprawiamy sobie gejowski seks"... Z orientacją seksualną się rodzisz, i nie masz na nią wpływu, tak jak na kolor włosów, oczu, skóry czy na wiele innych rzeczy... I każdy kto kogoś hejtuje za coś na co ten ktoś nie ma wpływu dla mnie jest skończonym kretynem, bo hejtować jeśli już to można kogoś za chore poglądy (tak jak ja to robię właśnie) czy jakieś niegodne czyny (tak jak to robię wobec kościoła), a nie rzeczy na które dana osoba nie miała żadnego wpływu... Jak ktoś tego nie rozumie to dla mnie ma ciasny umysł, i chyba tylko przez jakąś pomyłkę urodził się w XXI wieku, a nie w średniowieczu...

PS. Kościół katolicki podobnie jak LGBT to grupa dziwaków, którzy chcą reprezentować wszystkich, politycy podobnie, więc jak widać w każdej społeczności na afisz pchają się dziwacy, a reszta normalsów siedzi cicho w kącie i daje robić z siebie kretynów :)

J_user | 28.06.2019 12:37

kuba_PSG - najlepsze, że temat wraca za każdym razem, gdy TVP pokaże ścianie wschodniej mecz Francuzów. Siedzi sobie taki Janusz przed telewizorem i stwierdza ze zdumieniem "ale czarni!". Za 4 lata Francja wyda kolejną czarną generację U-21 i kolejna generacja Januszy będzie się temu dziwić zamiast zaakceptować rzeczywistość, skoro w reprezentacji jest taka od co najmniej 20-tu lat. A może wciąż pamiętają, że w '98 w bramce stał Barthez - łysy i biały, czyli taki jak lubią :)

J_user | 28.06.2019 12:43

@Joker - stanąłem na krześle i biję Ci brawo :)

PS. Ze "ścianą wschodnią" to może nadużyłem, bo i we Wrocławiu widziałem babcię, która przeżegnała się mijając ciemnoskórego na ulicy :)

hablador | 28.06.2019 13:35

@Fonek

Powiedz co chcesz osiągnąć zadając pytanie "czemu nikt nie przebiera się za Mahometa i ubiera tęczowe rzeczy? Albo nie robi tęczowej okładki do Koranu?"

Przecież to obnaża szczyt indolencji intelektualnej i oderwanie od rzeczywistości. Zakładam, że jesteś demokratą więc dlaczego nie pojedziesz do Korei Płn i nie poinformujesz obywateli tego kraju, że ich rodacy giną w obozach?

Odpowiedź jest prosta: w przeciwieństwie do przypadków powyżej, w Polsce mamy szeroko rozumianą wolność wyrażania poglądów, przy poszanowaniu praw mniejszości. Nie zestawiaj krajów oszołomskich i fanatycznych  z demokratycznymi.

Dlaczego jedna żona dyskutuje z kochającym mężem, a druga boi się odezwać bo za chwilę dostanie z liścia. Uważasz, ze z tą drugą jest coś nie tak? Bo taka jest Twoja logika.

Może zadaj równie mądre pytanie turystom: a dlaczego nie jedziesz na wakacje do Syrii? I ponownie odpowiedź brzmi: bo tam nie szanuje się życia ludzkiego a zasady życia są wymierzone przeciw jednostce, a nie służą temu by ją wspierać. W Polsce jeszcze jest inaczej i zobowiązują nas wytyczne Z UE, które przecież sami zdecydowaliśmy się je przyjąć.

Naprawdę chcesz porównywać kraje gdzie obywatel chowa się ze swoją orientacją z takim gdzie możesz cieszyć się wolnością? Możesz to robić, ale jest to pozbawione sensu i uczciwości.

Powyżej kolega Joker obnażył bezlitośnie absurdy Twojego wpisu, ale dla mnie hitem jest profanacja Matki Boskiej za pomocą tęczy. Czy ona nie kochała wszystkich ludzi bez względu na orientację? Rozumiem, że bycie gejem jest grzechem śmiertelnym. Jeśli tak to dlaczego ogromna część księży jest gejami? Dlaczego w Watykanie jest potężne lobby gejowskie? To nie jest profanacja dla Kościoła?
Dlaczego oni odprawiają msze? To nie jest profanacja? Dlaczego nie nazywasz profanacją księży-gwałcicieli i procederu ukrywania tych gwałcicieli przez wysoko postawionych dygnitarzy w Kościele?

Naprawdę tęczowa aureola Matki Boskiej uraża Cię bardziej niż w/w brutalne akty ataku na najmłodszych wyznawców wiary katolickiej przez przestępców w habitach?
A czy każdy katolik chodzący do kościoła nie dokłada swojej cegiełki do pedofilii wysyłając wiadomość wszystko jest ok?
Irlandczycy nie byli tak dwulicowi jak Polacy, opuścili to bagno.

Ty pouczasz innych, a tymczasem zacznij od siebie i sobie podobnych. Środowisko LGBT nie robi nawet promila tej brudnej roboty, jaką wykonuje Kościół swoimi lepkimi, oślizgłymi rękami przy pełnym poparciu Tobie podobnych klakierów.

Wy nigdy nie krzyczycie "oczyścić Kościół z gwałcicieli". Tu nigdy was nie słychać. Dajecie swoje ciche poparcie i tym samym tracicie prawo by wyrażać zdanie w kwestiach moralnych. Hipokryci.  

kuba_psg | 28.06.2019 13:44

J_user
Mnie te wszystkie teksty o czarnych Francuzach, które tu regularnie wypływają, to się od razu kojarzą ze sceną z Misia - niesamowici są ci murzyni ;)

hablador | 28.06.2019 13:49

@Joker

A widzisz różnicę między średniowieczem a 21 wiekiem? Wtedy ludzie byli ciemni i nie mieli dostępu do wiedzy.

Obecnie mają szeroki dostęp do wiedzy, a bredzą jak w średniowieczu. Więc jest to, de facto, neośredniowiecze z niebywałym wręcz wylewem ignorancji. Okazuje się, że możliwość korzystania z wiedzy a faktyczne z niej korzystanie są na odrębnych biegunach.

dalmare | 28.06.2019 14:21

Misie, tu je strona piłkarska. Ośmieszacie się.

Joker | 28.06.2019 15:24

habladir
Fakt, ludzie w średniowieczu byli jacy byli, bo ich indoktrynowano,wręcz zastraszano, a oni w zasadzie nie mieli się przed tym jak bronić, a tymbardziej nie mieli innego źródła wiedzy niż Kościół... Także z całą stanowczością można stwierdzić o współczesnych ludziach, którzy tkwią w średniowiecznych poglądach, że są co najmniej ignorantami, dla których jakieś dogmaty sprzed setek lat są istotniejsze niż faktyczna wiedza i zdobycza nauki, jest to przerażające... A jeszcze bardziej przerażające jest to, że współczesny kościół wiele robi choćby w kwestii tego, aby społeczeństwo było niedoedukowane, choćby świetny przykład edukacji seksualnej, która rzekomo ma pobudzać seksualizację dzieci (co jest absurdem), a rzeczywistym powodem jest to, że przecież łatwiej skrzywdzić dziecko, które nie ma żadnej wiedzy na temat tego czego dorosły mu nie może robić, jak dotykać itd. Jeśli ktoś nie chce edukować dzieci pod tym kątem to oznacza iż albo jest pedofilem, albo wspiera te środowiska lub co najmniej mu one nie przeszkadzają co jest równie chore...

Fonek | 28.06.2019 15:26

@Joker
Ok rozumiem, czyli ludzie którzy byli cały czas heteroseksualistami i nagle stali się homoseksualistami to tylko pozoranci i nie są 100% homoseksualistami bo nikt nie ma prawa zmienić swojej orientacji w trakcie swojego życia pod wpływem różnych warunków. Ok rozumiem bawmy się dalej w twój typ dyskusji. Choćby sięgając do wikipedii można przeczytać, że orientacja seksualna nie jest czymś stałym, może się zmieniać i może się kształtować na różnych etapach życia, ale może jesteś naukowcem, który przeprowadził pewne badania i masz zamiar podzielić się nimi ze mną na goal.pl będę wdzięczny :)

Nie mam LGBT w dupie bo na początku każda organizacja jest w mniejszości i jeśli damy się temu rozrosnąć i nami rządzić to w pewnym momencie oni staną się większością, jak znienawidzony przez ciebie kościół katolicki, może kojarzysz czasy początków chrześcijaństwa w Rzymie? Powiedz mi jak bardzo byli tam większością. Masz racje dajmy swobodę LGBT w robieniu wszystkiego niech demokracja stanie na głowie i mniejszość zacznie rządzić większością i dyktować im co wolno a co nie, brawo :)

Gwałcenie dzieci przez kościół katolicki no to jest argument, który jest najlepszy creme de la creme, to teraz powiem ci tak masz rację kościół gwałci, kościół popełnił wiele zbrodni, ale założę się, że nie wiesz o tym, że np. ksiądz z grzechami dalej udziela ważnej spowiedzi, to że kościół robi błędy, ale nie będę mówił nic nawet o działalności JPII bo to też pewnie żaden argument dla Ciebie, ale czy kościół to jedyna grupa, która gwałci dzieci? Pewnie nie. Dlaczego im się obrywa najbardziej? Bo każdy uważa, że ksiądz jako nie wiem osoba święta? od razu za życia, musi być krystaliczny i nie może popełnić błędu, ale jak wypłynie na wierzch jakiś incydent innej grupy społecznej to jest tylko przypadek ;)

Poza tym wskaż mi miejsce we wcześniejszej wypowiedzi gdzie hejtuje gejów i lesbijki dla mnie to normalni ludzie, nie normalni są ci którzy starają się uchodzić za ich głos, głos uciśnionych społeczność LGBT, która właśnie pracuje na to żeby ludzie byli na nich wściekli. To trochę jak wepchanie do wora wszystkich księży razem z pedofilami niezbyt fair, ale może tak działa twoja logika, ja zazwyczaj staram się oddzielać tych złych od dobrych, ale w sumie po co lepiej wszystkich traktować równo, skoro jakiś nauczyciel był pedofilem to po co nam oni? :)

@hablador
Więc według ciebie Francja jest krajem oszołomskim i fanatycznym? Bo tam za rysowanie karykatur Mahometa właśnie pismo w którym to było publikowane stało się celem ataku terrorystycznego. Tak samo incydent w Danii gdzie celem też był rysownik od karykatur. Cóż za oszołomskie kraje mamy w tej Europie co nie? Mówimy o kościele i sprawach dotyczących jego w jaki sposób demokracja w Korei Północnej dotyczy kościoła? Odwoływałem się do krajów Europejskich z teoretycznie podobną kulturą, które nie mają problemów z nadzorem UE. Poza tym co do samego UE absurdem jest to, żeby prawo unijne stało ponad prawem państwa członkowskiego. Oderwaniem od rzeczywistości twoim może być to, że najwidoczniej oczekujesz rozwiązania kościoła katolickiego za te zbrodnie? A ile dobrego przez te wszystkie lata zrobili? Na to się oczywiście nie patrzy, patrzy się tylko ile złego. To co napisałem o Mahomecie ma sens bo nikt nie zrobi z niego geja bo się bałby o własne życie tu leży pewna granica, katolikowi możesz napluć w mordę a w islamie zostałbyś najpewniej zabity, ale dzięki takim ignorantom jak ty za niedługo może będziemy żyć w innym państwie, które z chęcią opuszczę wtedy. Tak samo podobają mi się argumenty o lobby gejowskim itd., ale jaką mamy pewność, że tak jest? Przed chwilą przeczytałem na jakimś blogu, że ponad 40% gejów z LGBT to pedofile i co? Myślisz, że to rzetelna informacja? Może nie, bo nie została napisana w książce?

Nie jestem katolikiem, ale szanuję wiarę dzięki której Europa była Europą. Tak samo skoro wiele osób twierdzi, że nie każdy muzułmanin to terrorysta to czemu te same osoby twierdzą, że każdy ksiądz to pedofil? Fajne podwójne standardy co nie? Czekaj hipokryzja takiego słowa używasz? Nie znam twoich poglądów na inne sprawy, ale jeśli są podobne do tego co opisałem to zastanów się czy sam nie jesteś hipokrytą. Może środowisko LGBT nie robi promila tej brudnej roboty bo istnieje znacznie krócej? Kto wie co będzie w przyszłości lub co się odkryje w przyszłości.

Dalsza dyskusja raczej nie ma sensu bo usilnie będziecie starali się ze mnie zrobić kato-faszola jak to już zostało wcześniej napisane. Wiele osób myśli, że wiara katolicka opiera się na kochaniu księży tak odbieram co tu napisaliście, a tutaj chodzi o wiarę w Boga i trzymanie się tych przykazań. Waszym zdaniem tak to widzę, wiara katolicka opiera się na pójściu do kościoła, tylko tam się idzie dla Boga nie dla budynku, nie dla księdza tylko dla siebie i dla Boga. Wiem, że to może być trudne dla was bo skoro ja nie katolik potrafię to zrozumieć, ale cóż ja wam nie będę narzucał myślenia i czytania ze zrozumieniem tego co piszę :)

Na koniec dodam tyle, że szacunek, akceptacja i tolerancja należą się wszystkim gejom i lesbijkom po prostu jako ludziom. Tylko uważam, że jeśli przedstawiciele tych uciśnionych na manifestacjach LGBT mówią o tym, że "niech te stare ****y co na PiS głosują wymrą", to ciężko mi szanować takie persony, które życzą innym śmierci, no chyba że autor tych słów miał na myśli coś innego chociaż są dla mnie dość jednoznaczne :)

Powodzenia w życiu panowie, bo na pewno kiedyś się przekonacie w życiu, że nie wszystko jest takie czarno białe jak się wam wydaje :)

Rambo_MUnited | 28.06.2019 15:46

Nie żebym był osobą wierzącą, ale nazywanie ludzi "kato- faszolami" i tym samym wrzucanie wszystkich katolików do jednego worka jest spoko. Ale nazwij jakiegoś muzłmanina terrorystą to Joker pierwszy rzuci się do gardła i będzie Cię moralizował esejami na gola.pl. Cały świat już oszalał od tych podwójnych standardów. A mi się tym rzygać chce.

Joker | 28.06.2019 16:17

Fonek
Europa była Europą już choćby w czasach rzymskich gdzie było setki różnych bogów, a nie było jeszcze chrześcijaństwa, ani innych współczesnych religii, także chyba to chrześcijaństwo wcale nie jest potrzebne do tego, aby Europa była Europą :)

Ogólnie rzecz biorąc mocno uprościłeś to co do Ciebie napisałem :) np. Nie napisałem, że Ty kogoś hejtujesz, tylko napisałem ogólnie, o osobach które to robią, więc może jednak to robisz skoro uznałeś, że to bezpośrednio do Ciebie było :) żart ;)

Co do tych zmian orientacji to jest bardziej kwestia braków tożsamościowych niż rzeczywistej zmiany orientacji... Poza tym jest wśród osób LGBT spory odsetek osób biseksualnych, które pod wpływem osobistych doświadczeń mogą zniechęcić się do jednej z płci... To oczywiście nie są zero jedynkowe kwestie, ale mimo wszystko to jest promil... Znaczna większość ludzi nie zmienia orientacji przez całe życie, a jest cześć która sama siebie przez lata oszukuje, a potem jakiś impuls w jego życiu powoduje, że przyznaje się do rzeczywistej orientacji seksualnej przed samym sobą, to są skomplikowane kwestie, bo tu wchodzi w grę jeszcze psychologia... Osobiście nikogo takiego nie znam, może Ty masz takich znajomych, trudno mi się odnosić do takich kwestii, ja takich osobistych doświadczeń nie mam:) a tak w ogóle to Wikipedia nie jest jakimś najlepszym źródłem wiedzy, bo tam każdy może napisać wszystko :)

Trochę logiki odnośnie LGBT :) jak chcesz aby ta grupa się rozrosła skoro takie osoby to jest ok 10% w każdym społeczeństwie? To jest znaczna mniejszość, a dojrzałe kraje demokratyczne zwykle wspierają mniejszości, wręcz je chronią, na tym ta zabawa polega...

Kojarzę początki chrześcijaństwa, ale to trochę inna kwestia... Chrześcijaninem może zostać każdy, a osobą LGBT już nie, chyba że mówimy o koniukturalistach, a nie rzeczywistych osobach LGBT :) Poza tym gdyby chrześcijaństwo nie zostało przez lata wypaczone przez złych i chciwych ludzi to kościół byłby świetną, pokojową, szerzącą miłość, tolerancję, a wręcz akceptację instytucją żyjącą w znośnym ubustwie na garnuszku swoich wiernych, a nie pełna blichtru utrzymywana przez państwo i wszystkich obywateli... Niestety od setek lat kościół nie ma wiele wspólnego z tymi pozytywnymi wartościami, czasami jedynie w słowach :)

Działalność JPII w dziedzinie tuszowania pedofilskich skandali w kościele jest mi doskonale znana, i faktycznie żadne argumenty na temat innej, nawet tej pozytywnej działalności tego papieża (a nie przeczę, że i takie były, pewnie nawet większość, choć zniechęcanie ludzi do zabezpieczania się, zwłaszcza w tych krajach gdzie szerzyła się epidemia AIDS było ogromną zbrodnią na ludzkości) raczej nie przekona mnie do jego osoby...

Kościół pewnie nie jest jedyną organizacją, która gwałci dzieci, ale pewnie największą i jedną z niewielu, która to tuszuje na masową skalę, a poza tym jest organizacją zaufania publicznego... Gdybym był katolikiem to mam prawo ufać, że jak wyślę dziecko same do kościoła, czy nie wiem to dziecko zostanie ministrantem to ono powinno być tam najbezpieczniejsze na świecie, a dobrze wiemy że tak nie jest... W co piątym polskim kościele posługuje ksiądz pedofil, w co Piątym! A biorąc pod uwagę zagęszczenie kościołów w Polsce na km kwadratowy jest to skala ogromna... Jeśli chodzi o pedofilii w innych grupach zawodowych to oni nie są chronieni przez jakąś organizacje... Jak w szkole jest nauczyciel pedofil to czy jakiś dyrektor to ukrywa i przenosi go do innej szkoły? Nie, bo nawet by nie dało się tego zrobić, a w kościele można bo nad kościołem w zasadzie nie czuwają żadne państwowe komórki, kościół to jest państwo w państwie i dlatego ta organizacja jest tak niebezpieczna, tam zwyczajnie wszytko jest łatwiej zatuszować.

Czy ksiądz ma być osobą świętą? No nie żartujmy, ale jak ktoś ciągle ględzi o moralności to może niech najpierw zacznie od siebie... Ksiądz, zwłaszcza w katolickim społeczeństwie ma dużo większy poziom zaufania publicznego niż nie wiem, murarz, piekarz czy sprzedawca na bazarze, z żadną z tych osób swojego dziecka byś nie zostawił, czy nie wysłał na jakąś kolonie czy wycieczkę, a z księdzem i owszem... W ogóle księża mają w katolickich krajach bardzo łatwy dostęp do dzieci, a że tych księży nikt nie kontroluje, kościół jak na ich temat coś wie to, to ukrywa i stąd mamy takie patologie...

PS. Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, też nie mam nic do zwykłego księdza, który nikogo nie krzywdzi, jest uczciwy w tym co robi, problem polega na tym, że skoro kościół chroni tych złych to ja nie wiem, bo nie mam takiej możliwości sprawdzenia tego z kim mam doczynienia... To kościół robi krzywdę tym porządnym księżom których jest pewnie dużo więcej, nie ja czy osoby o podobnych poglądach... I oczywiście zgadzam się, że ludzi powinno się dzielić na tych złych i na tych dobrych, pełna zgoda, sam to gdzieś napisałem wcześniej...

Joker | 28.06.2019 16:24

Rambo
Kato-faszol to Kato-faszol, nikogo do jednego worka nie wrzuciłem... Jak pisałem wcześniej, zwykłych katolików którzy nie szerszą nienawiści w imię swojej źle pojmowanej wiary szanuję i nic do nich nie mam... A Kato-faszol to właśnie ktoś taki, który uważa że każdy ma żyć i zachowywać się według jego poglądów, które utożsamia ze źle pojmowaną wiarą katolicką, i co więcej jest przy tym agresywny, obraża mniejszości, wręcz próbuje wywołać nienawiść i agresję wobec nich... Czyli jednym słowem szczuje na te mniejszości...

Także nie wiem z czym masz problem bo nie napisałem, że każdy katolik jest faszystą, bo tak nie jest, bo to jest tylko promil katolików, podobnie jak promilem wśród muzułmanów są terroryści :) to chyba proste, raczej złych wręcz ekstremistycznych osób wśród danych grup społecznych jest znacznie mniej niż tych normalnych...

Franek. | 28.06.2019 16:59

Joker skoro Ty naprawdę nie widzisz do czego doprowadzają ruchy LGBT to aż mi Ciebie szkoda.Na dniach przykład IKEI gdzie facet został zwolniony bo nie zgodził się na dołączenie do akcji promujacych tęczowe społeczności. Takich przykładów jest mnóstwo i tutaj nie dziwi sprzeciw konserwatystów czy prawicowców bo jest to po prostu ograniczenie wolności i tęczowy faszyzm. A co do tych 10% gejów i lesbijek w każdym społeczeństwie to też napisałeś...  Skąd masz takie dane?! Jeśli chodzi o orientacje to sam znam osobiście osobę ktora od najmłodszych była gwałcona przez ojca(nie księdza!) i zgadnij jakiej jest teraz orientacji hę?    Generalnie to kolego uważaj z tymi kato-faszolami bo coś mi się wydaje ze Ty też troche jesteś faszol tylko nie katolicki a lewacki. Pozdro :)

hablador | 28.06.2019 17:29

@Fonek


Kto pluje katolikom w brodę? Oni sami siebie plują akceptując szereg patologii istniejących w obrębie ich grupy. Nie będę powtarzał, że matka, która wierzy gwałcicielowi, a nie swojemu dziecku, bardziej kala własne gniazdo niż rzekome ataki na kościół. Atakowanie ludzi wytykających kościołowi i wierzącym ciężkie grzechy, zamiast księży, którzy okrywają tę instytucję hańbą, jest przejawem Twojej i Tobie podobnych hipokryzji. Oczywiście można to podsumować ulubionym słowem katolickich pedofilii "ubolewam".


W Polsce o ile wiem nikt nie rysuje karykatur Jezusa, a nawet jeśli jakiś artysta tak zrobi, nie widzę w tym nic złego, choć sam bym tego nie zrobił. Tu wystarczy namalować kolorową tęczę, by wywołać wściekłość, co oznacza gigantyczny poziom oszołomstwa pseudokatoli. Faktyczny katolik tylko się uśmiechnie i może pomodli, a nie będzie snuł chore teorie o profanacji.

Francja jest normalnym krajem, nikt nie odpowiada za reakcje pojedynczych fanatyków. Dlaczego w Polsce ktoś ma dorysować niewinną tęczę Mahometowi? Jedno to nic złego, a drugie to nie muzułmanie w Polsce dyskryminują środowiska gejów i lesbijek, tylko owi wspomniani pseudokatole.

Zgrabnie omijasz temat pedofilii. Jeszcze trzeba było dodać, że stolarze też gwałcą.

Co za brednie wypisujesz o kochaniu księży. Nie udawaj osiołka, który nie wie o czym jest mowa. To ja z Jokerem doceniamy uczciwych katolików żyjących wg pewnych nakazów swojej religii w odróżnieniu od dominujących pseudokatolików. Nie rozumiesz wpisu, to chociaż nie odwracaj kota ogonem. To rozróżnienie Joker wyraźnie poczynił we wcześniejszym wpisie.

Kogo obchodzi rola Kościoła w przeszłości (była i pozytywna bo kulturotwórcza, ale też bandycka i kompromitująca tę instytucję), skoro obecnie pokazują swoją obleśną twarz. Gwałty na dzieciach, niepohamowana chciwość, grabież mienia państwowego w porozumieniu ze skorumpowanymi politykami, panienki i partnerki w prywatnym życiu i ponoć zakazane gejostwo to chleb powszedni. I to nie są dyrdymały, to wiadomości od ludzi blisko związanymi ze środowiskiem katolickim. Ba to informacje z pierwszej ręki od katolickich dziennikarzy i działaczy, którym bliski jest zdrowy uczciwy kościół i którzy z kościołem związali swoje życie. Tak, tak, tacy katolicy istnieją.

Dla odmiany info o LGBT, które wyciągnąłeś to znana mi, tępa propaganda, uprawiana przez prawicowe środowiska, które są równie uczciwe wobec faktów jak Ty.

I kolejny kwiatek o Unii Europejskiej. O ile pamiętam w 2004 roku kraje zachodnie nie nasłały na Polskę wszystkich księży pedofilii ze swoich parafii, nakazując Polakom przystąpienie do Unii. Zrobiliśmy to dobrowolnie, dostosowując swoje prawo do wymogów unijnych, które jest wobec naszego nadrzędne.

I mamy je bezwzględnie przestrzegać. Albo jest inna droga wypad z Unii. Albo myślimy jak Europejczycy, albo jak Azjaci. Dla myślisz jak Azjata.

I nauki historyczne nie zostały pobrane. Polska zawsze cierpiała na osamotnienie ze względu na niefortunne położenie geopolityczne. Mamy okazję należeć do wspólnoty, to zawsze banda "oświeconych" zaczyna mówić o kolejnym rozbiorze i chce skazać nas na, no właśnie na co? Exit. I co dalej? Niestety typowi prawicowcy, widzą własne podwórko, a gdy w perspektywie majaczy burza, tego już nie dojrzą, bo myślenie perspektywiczne tych dzielnych obrońców węgla i kościoła nie istnieje. Skutków nie ma, bo liczy się tu i teraz.

hablador | 28.06.2019 17:49

@ Franek

To co podałeś to nie przykład tego do czego doprowadzają ruchy LGBT, bo one mają prawo walczyć o swoje miejsce w społeczeństwie.

To jest przykład oszołomstwa w drugą stronę i nadgorliwości pracodawcy. Jest to taki sam absurd jak atakowanie ludzi za tęczową Matkę Boską. Zresztą sama w sobie impreza jest dla mnie poroniona.

Dla mnie to przykład łamania praw pracownika. Zresztą Bodnar już interweniuje w jego sprawie.

Oczywiście ten przykład z gwałconą osobą i wniosek, są na poziomie Holeckiej z wiadomości TVP. Znam nie gwałconą osoba i zgadnij jakiej jest orientacji? Co za bzdura. Klasyka informacji gdzie kierujesz się emocjami a nie wiedzą.
Analogicznie, znam księdza pedofila. Wniosek: wszyscy księża to pedofile.

Joker | 28.06.2019 17:54

Franek
Taa... Ja znam te Waszą nowomowę... Wszystko co jest poza Waszym zasięgiem pojmowania jest "lewactwem" :) to takie słowo klucz, żeby w Waszym mniemaniu kogoś ustawić na pewnej pozycji i móc łatwiej w niego uderzać, no bo to zły lewak, promotor zboczeń i wynaturzeń hehe :)

Przeszacowałem z tymi 10%, dokładniej sprawdziłem i średnia europejska to niespełna 6%, a w Polsce trochę ponad 4,5% czyli stosunkowo mało jest takich osób...

A ograniczaniem wolności nie jest fakt, że jak trafisz na jakiegoś faszola na ulicy będąc gejem dostaniesz taki wpier.dol, że wylądujesz w szpitalu? Albo ograniczeniem nie jest fakt, że takie osoby nie mogą zawierać oficjalnych związków, dziedziczyć po sobie, nawet mają trudność z odwiedzinami w szpitalu itd? To jest ok, dla Ciebie problemem jest jakiś gość, który wyleciał z roboty bo miał problem z jakąś tęczową promocją... Jak gdzieś pracujesz to się dostosowywujesz, a nie urządzasz jakieś swoje manifestacje... Proste... Widzę, że Wy tam jesteście już chorzy na punkcie tych osób, bo ja jakoś się nimi szczególnie nie interesuje, nie śledzę obsesyjnie ich działalności, i jakimś dziwnym trafem nie stała mi się krzywda w wyniku tego co oni robią, a oni głównie walczą o swoje prawa, bo żyjemy w takim chorym państwie, że obywatel musi specjalnie o te prawa walczyć choć powinien mieć je zagwarantowane... Ja osobiście bardziej się obawiam skrajnie nietolerancyjnych, często wygolonych osiłków spod znaku ONR, którzy braki intelektualne nadrabiają agresją i siłowymi rozwiązaniami wobec wszystkiego czego iż małe móżdżki nie pojmują... To jest prawdziwe zagrożenie, a nie często kolorowe i zniewieściałe towarzystwo, które chcę mieć takie same prawa jak reszta społeczeństwa...

PS. Była gwałcona i zgadnij jakiej jest orientacji... Takie bzdury dowodzą, że Boga jednak nie ma, bo by w tej chwili zagrzmiał, a milczy... Setki kobiet jest rocznie gwałconych i myślisz, że wszystkie z tego powodu zostają lesbijkami? Czy Ty utknąłeś w mentalnym średniowieczu? Masz tak wąskie postrzeganie świata, wręcz zero jedynkowe, czy z czego to wynika?

hablador | 28.06.2019 18:33

@Joker

Chyba przeholowałeś. Co to znaczy dostosowujesz w pracy? Nie może być tak, że człowiek jest ideologicznie łamany, ponieważ gdzieś pracuje.

Ten pracownik miał brać udział w akcji solidarności z osobami LGBT.
Pytam, jakim prawem pracodawca może ingerować w prywatne poglądy pracownika i nakazywać coś takiego wbrew niemu samemu?  

Zresztą fakt, że zajął się tym RPO o czymś świadczy.

Rozumiem, że gdyby Twój pracodawca nakazał Ci udział w akcji promocji święta Matki Boskiej Gromnicznej, albo ciepłych źródełek Rydzyka to ochoczo wziąłbyś w tym udział?

Joker to brzmi analogicznie jak radykalizm prawicowy.

Pozdrawiam Ty wstrętny lewaku :)

glizda164 | 28.06.2019 19:39

Joker uwielbiam ludzi którzy dyskutują w Twoim stylu .Najpierw próbujesz tu przekonac wszystkich o swoim liberalizmie pogladowym i o tym ,że każdy ma prawo do tego i tamtego żeby na koncu stwierdzić ,ze narzuconej przez pracodawce manifestscji trzeba sie podporzadkowac ;) Ja tam nie mam zamiaru przedstawiac swoich poglądów bo i tak nikogo nie przekonam, ale powiedzcie mi jedno : co z wychowywaniem dzieci i ich adopcja przez homoseksualistow? Bardzo jestem ciekaw opinii :)

Franek. | 28.06.2019 21:48

Joker
Nie słyszałeś nigdy o więźniach którzy w pierdlu przechodzą na homoseksualizm i nawet po wyjściu go praktykują?.. Co też mi powiesz,że zapewne już przed byli bi?Otoczenie nie miało na nich żadnego wpływu? Nasza seksulaność czy zboczenia głównie kształtuje się za młodu wiec daruj sobie te bzdury o homoseksualizmie od urodzenia.Podany przykłąd tyczył się chłopca który w bardzo młodym wieku był gwałcony przez ojca więc nie wiem co mają do tego gwałcone dorosłe kobiety ;) Dlatego tak niebezpieczne są postulaty o adopcji dzieci przez te pary.Bo wiesz związki partnerskie(do których nic nie mam) to tylko pierwszy etap,potem dojdą śluby,adopcja itp itd.
Jak masz problem naziolami z ONR to od tego są odpowiednie służby np.Policja ; )
Kończę temat bo to nie strona na takie tematy .

hablador | 29.06.2019 09:53

@Franek

Wszyscy są Ci wdzięczni za obrzyganie nas antynaukowym prymitywizmem i bełkotem.

Pierwszy napotkany artykuł na Internecie, ale szczegółowo  objaśniający skąd się bierze homoseksualizm i jego wnioski w skrócie. W przeciwieństwie do Ciebie biorący wiele zmiennych pod uwagę (podejście naukowe)

1.Geny + rozwój mózgu + prenatalne środowisko hormonalne = temperament
2.rodzice + rówieśnicy + doświadczenia = środowisko

SUMA: temperament + środowisko = orientacja homoseksualna

Przy czym większość dzieci nie wychowuje się w więzieniu (chyba, że w twojej rodzinie jest inaczej), większość dzieci nie jest gwałconych (chyba, że w twoim środowisku) i większość dzieci nie ma rodziców gejów.

Najciekawsze, że człowiek ma potencjał by mieć obie orientacje. I nie jest jasne jaka się rozwinie. Stąd nazywanie homoseksualizmu zboczeniem jest świadectwem braku podstawowej wiedzy.

Lepiej zamilknij i zacznij się uczyć.



francja.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
01.07 11:37
30.06 14:21