REKLAMA
REKLAMA

Media: Osimhen już po testach medycznych

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: RMC Sport  |  20.07.2020 13:48
Media: Osimhen już po testach medycznych

Piłkarze Napoli  |  fot. Grzegorz Wajda

Jak odebrać najlepszy bonus od bukmachera?
Victor Osimhen według doniesień RMC Sport przeszedł już testy medyczne przed transferem do SSC Napoli. W najbliższych dniach powinna natomiast zostać sfinalizowana transakcja związana z transferem zawodnika do ekipy z Kampanii.

Media sugerują, że Lille OSC za piłkarza otrzyma 81 milionów euro. Suma ta uwzględnia jednak wszystkie dodatki i bonusy. 21-latek już jakiś czas temu pojawił się na Półwyspie Apenińskim, gdzie zdążył już zwiedzić Stadio San Paolo, a także spotkać się z właścicielem Azzurrich Aurelio De Laurentiisem i trenerem Gennaro Gattuso.

Celem była Premier League, ostatecznie będzie Serie A


Osimhen długo jednak zwlekał z podjęciem decyzji o transferze do Włoch, wierząc, że pojawi się dla niego oferta z Premier League. Reprezentant Nigerii nie ukrywał, że jego marzeniem są występy w angielskiej ekstraklasie. Wygląda jednak na to, że ostatecznie piłkarz podjął już decyzję o transferze do ekipy z Italii.

Bez komentarza


Zapytany w sobotę o transfer Osimhena prezydent francuskiego klubu Gerard Lopez nie chciał ani potwierdzić, ani zaprzeczyć informacjom włoskiej prasy. - Ne będę komentował sprawy. Wszyscy wiemy, że negocjacje trwają. Wolę ich nie komentować - rzekł 48-latek.

Dodajmy, że nigeryjski piłkarz do ekipy z Ligue 1 trafił w 2019 roku z RSC Charleroi, kosztując wówczas 14 milionów euro. W trakcie kampanii 2019/2020 zawodnik wystąpił łacznie w 36 spotkaniach, notując w nich 18 trafień.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 34 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

BOYSSAN | 20.07.2020 14:38

Dla mnie no name, ale opinie sa nt tego transferu pozytywne.

czyli co , Milik out ? czy to inna pozycja ?

Fan_Tulipan | 20.07.2020 15:02

Powodzenie Osimhena w Neapolu i Serie A jest niewiadomą. Chłopak jest młody, ma osiągnięcia i talent, a jak się wkomponuje w Napoli oraz jak przełoży się to na jego postawę na boisku to się okaże. Najpierw musi przyjść do Napoli.

Napoli musi szukać nowych rozwiązań, ponieważ z Milikem w ataku to jest MARAZM. Ani w przód, ani w tył. W ważnych meczach z dobrym rywalem nie zaistniał nigdy. Kompletnie bez osobowości i jakości na poziom Napoli.

Jak ktoś się nie sprawdza, nie ma "chemii" to Napoli musi próbować zmieniać napastników, aż trafi (tak jak np. BVB). Trzymanie Milika cztery sezony to był/jest błąd (wiem, wiem kontuzje).

Luczywo | 20.07.2020 17:20

Ciekawe jak z jego mentalnoscia, zycze Napoli jak najlepiej.

Joker | 20.07.2020 17:51

A ten swoje głupoty na temat Milika, hehe :) Ty tam chyba myślisz, że Napoli to jakaś potęga, i tam każdy inny na miejscu Milika to co sezon by 40 goli na sezon zdobywał, hehe :) a ten Milik, który jest nijaki, i nie ma osobowości drugi sezon z rzędu jest najlepszym strzelcem tej potęgi z Neapolu, hehe :) ciekawe co powiedzieć o reszcie zawodników skoro taki nijaki Milik ma tam najwięcej goli? :)

PS. Jakie Oshimen ma osiągnięcia? Bo tak napisałeś :) pół udanego sezonu w Ligue 1 już zaliczasz do tych osiągnięć?

Remroc | 20.07.2020 19:10

Z tymi głupotami to chyba się większość kibiców Napoli we Włoszech zgadza patrząc na włoskie strony kibiców Napoli, większość się cieszy że on wreszcie odchodzi :) A jego gra w ostatnich meczach(jak i wcześniej przeciwko lepszym klubom) na pewno nie powoduje innych reakcji. Pewnie zaraz tutaj będzie no ale strzelał coś ostatnio, bardzo fajna sprawa(szkoda tylko że wygląda to tak jak w poprzednim meczu strzeli gola szczęśliwego a potem gra kompletną padake tak on jak i Mertens, który jest równie irytujący w ostatnim czasie, a obaj powinni mieć znacznie większą ilość goli patrząc ile tych sytuacji w każdym meczu jest). Także tego ;)

Fan_Tulipan | 20.07.2020 19:32

A ten "patriota-idiota" dalej myśli, że Milik to goleador w skali europejskiej. hihi:) W tym sezonie na chwilę obecną Milik nie jest najlepszym strzelcem Napoli. haha:) Jak zwykle mylisz fakty i kłamiesz, ponieważ Milik nie ma najwięcej goli.

Nie twierdzę, że Napoli to potęga ale to jest znaczący klub w piłkarskim światku, z pozycji tak mniej więcej 17-20 na Świecie.

Osiągnięcia Osimhena jako 21-latka:
- Mistrz Świata U-17,
- Król Strzelców MŚ U-17 (pierwszy zawodnik, który na takim turnieju zdobył dwucyfrową liczbę bramek - 10),
- Nagroda Marca-Viviena Foe dla najlepszego piłkarza z Afryki grającego w Ligue 1.

PS.
Domniemuję, że jesteś inteligenty to przed pisaniem opinii o Polskich kopaczach sprawdź liczby, statystyki w necie, a następnie pisz, ponieważ potem się kompromitujesz wymyślając mity i bajki o np. Błaszczach czy Kownasiach.

dalmare | 20.07.2020 19:42

Po tak obfitym udostępnieniu informacji o zawodniku z ust trenerów, jakie miało tu miejsce pod newsami, pytania o pozycję czy cv są egzotyczne.
Nie wiadomo czy się sprawdzi lecz można liczyć, na podstawie tego że jest określany jako: szybki, czytający grę, techniczny, z instynktem i dobrym charakterem.
Pierwszy sezon w Europie: 18 lat/ Wolfsburg/ operacja barku/ zarażenie malarią; 2gi sezon Belgia rozkwiit; 3ci sezon Ligue1 zwraca uwagę klubów.
---
Co do sposobu zgłaszania odmienności opinii: "...swoje głupoty(...)Ty tam chyba myślisz, że Napoli to jakaś potęga..."itd-
-   Nie ma powodu trywializować dyskusji. Włoskie oceny są raczej zgodne że Milik nie pasuje do gry Napoli: jest "jak dąb i jako taki jest zakorzeniony w ziemi; nie czuje meczu i (może) nie czuje już niczego..." napisał 5 dni temu Corriere dello Sport po Bologna-Napoli.
Takież są oceny obserwujących mecze Napoli, w tym wczorajszy.
Wczoraj dąb był szczęśliwie zakorzeniony naprzeciw bramki i został ożywiony precyzyjnym podaniem Ruiza: "wreszcie znak życia" wczorajsza ocena eurosport.it.

Fan_Tulipan | 20.07.2020 19:43

20.07.2020 17:51

I liczby w dwówch ostatnich sezonach ma takie same lub lepsze od Milika.

xxBANGxx | 20.07.2020 19:46

Joker
Piszesz głupoty. Milik to niezły napastnik i tyle. Najlepiej dla niego jakby odszedł do mniejszego klubu od Napoli, gdzie będzie gwiazdą jak kiedyś w Ajaxie i zyska pewność siebie. Nie wiem, który to już post, w którym bronisz Milika, ale nie masz racji. To nie jest napastnik dla najlepszych klubów, a do takiego miana aspiruje Napoli.

Kacper_Napoli | 20.07.2020 20:27

Przez parę dni nie zaglądałem tutaj, ale tak czytam komentarze Fana Tulipana to aż nie wiem co On się tak uwziął na Arka. Arek może i ma słabszą formę po restarcie, ale ten troll (bo kibicem go nazwać nie można) co post atakuje Milika. Nawet jak temat nie jest o Arka to i tak musi mu jakoś do****ć. Chłop chyba w szoku jest. Oby Ten mizerny Arek poszedł do Juventusu i ukarał nas tak jak robił to Pipita i piszę tak nie dlatego, że  źle życzę mojemu klubowi, ale mam nadzieję, że Arek zamknie pysk temu staremu pierdzielowi.

Fan_Tulipan | 20.07.2020 20:31

Kacper_Napoli | 20.07.2020 20:27

Jest, przybył rycerz na swoim białym osiołku.
Trollek będący obrońcą Arkadiuszo.

dalmare | 20.07.2020 20:44

"...Arek może i ma słabszą formę po restarcie..."-
- userze, mowa o charakterystyce
"...ten troll (bo kibicem go nazwać nie można..."-  można

Joker | 21.07.2020 01:47

Fan_Tulipan
Nie wiem czy Ty jesteś ograniczony, czy udajesz... Ja nie napisałem, że Milik jest wielkim napastnikiem, on jest napastnikiem na miarę niezłego klubu jakim jest Napoli i tyle. To Ty masz jakieś chore wyobrażenie o Napoli, które ostatnio uzyskiwało wyniki ponad stan, ale to jest klub na miejsca 4-7 w Serie A i tyle.

Patrzę i widzę, że Milik drugi sezon z rzędu ma najwięcej goli w Serie A w Napoli, to może Ty sobie sprawdź statystyki.

Osiągnięcia Oshimena faktycznie porażające. Myślę, że Milik przy nim ma się czego wstydzić.

PS. Bronię tylko dobrych polskich piłkarzy, a nie polskich z założenia. Takiego Teodorczyka, który jest kompletnym drewnem bym nigdy nie bronił, bo on jest słaby, no ale Milik to dobry piłkarz o czym świadczy choćby fakt jakie nim się kluby interesują, no ale pewnie w tych klubach pracują idioci, a tylko taki Fan_Tulipan wie co i jak :)

Joker | 21.07.2020 01:49

XxBANGxx
Następny... Czytaj ze zrozumieniem, bo widzę że znowu najpierw piszesz potem myślisz... Ja nigdzie nie napisałem, że Milik jest wybitnym zawodnikiem, tylko na miarę klubu klasy Napoli, tyle. Poza tym jak już napisałem, skoro on taki słaby to dlaczego się nim interesuje tyle dobrych klubów? Nie znają się tam rozumiem... No bywa...

Fan_Tulipan | 21.07.2020 08:04

@Joker
Nie wiem czy Ty jesteś ograniczony, czy udajesz... Ja nie napisałem, że Napoli jest potęgą tylko że Milik (ze swoimi specyficznymi cechami piłkarskimi) nie jest napastnikiem na miarę klubu jakim jest Napoli i tyle. To Ty masz jakieś chore wyobrażenie o Miliku, który w ostatnim okresie grał ponad stan, a jest napastnikiem na miarę Fiorentiny i tyle.

Patrzę i widzę, że Milik ma 14 bramek (0 asyst) we wszystkich rozgrywkach, a Mertens ma 16 bramek (6 asyst), a więc jest najlepszym strzelcem Napoli w tym sezonie.

Napisz jakie osiągnięcia miał 21 letni Milik? Na pewno porażające...

PS. Bronisz nie tylko dobrych polskich piłkarzy, ponieważ takimi na chwilę obecną nie są Dawid "zero goli i asyst" Kownacki oraz obecny właściciel/prezes Wisły. Piątkiem też potęgi się interesowały...

xxBANGxx | 21.07.2020 08:07

Joker
Pozwól że zacytuje sam siebie, bo Ty chyba nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, hehe - "To nie jest napastnik dla najlepszych klubów, a do takiego miana aspiruje Napoli."  A Ty dalej swoje, lol. Jasne, że każdy może mieć swoje zdanie, ale uważam, że najlepiej dla samego Milika by było, jakby odszedł do nieco słabszego klubu, gdzie będzie numerem jeden. Coś jak Fiorentina czy Betis.

Fan_Tulipan | 21.07.2020 08:18

Milik do tych klubów, do których jest przymierzany pasuje jak Braithwaite do Barcelony czy Mariano Diaz do Realu Madryt... he, he
Gdyby Milikowi się kontrakt nie kończył to te kluby nawet nie popatrzyłyby w jego stronę.

Kacper_Napoli | 21.07.2020 08:44

Napoli już niestety powoli staję się sredniakiem i z tym składem oraz z tym trenerem nie ma co liczyć nawet na walkę o LM. Ten słaby Milik sobie pójdzie do Juventusu albo Atletico i regularnie będzie grał w LM i wygrywał puchary, a nasze wielkie i potężne Napoli bedzie dodawalo sobie do gabloty z trofeami losowe zwycięstwa z wielkimi ekipami. Tulipana mocno u****lo coś na anty Polaków w Napoli odkąd Napoli zeszło na drugi plan w lidze. Na temat Zielka też tak nadawał ciągle, a teraz gdy Piotrek jest nr 1 w pomocy to trzęsie portkami, że także i on może pójść po rozum do głowy i odejdzie z tego burdelu.
Pozdrawiam Prawiczka_Tulipana(34letniego)

propu31 | 21.07.2020 08:47

Niesamowite, jak walczycie o Milika. Nawet Kownacki się tu przewinął. Rozmowa o Kownackim, to temat dla Borka, który się nim jarał, jakby to był drugi Boniek. Zweryfikowała go Bundesliga, gdzie sprawdził się tylko Lewy. Ta liga jest zbyt wymagająca taktycznie, fizycznie i organizacyjnie dla naszych grajków. Widzieliśmy jak sobie poradził Milik w 04, a był przed kontuzją. Klich też się odbudował w Eredivisie, aby wrócić z przytupem z Leeds, ale był kosekwentny, grał i walczył u dobrego trenera. Milik jest jak reszta Napoli, średni. Jak Piąteczek odchodził z Milanu, też wielu pisało, że błąd i widzimy jak gra Milan bez niego.....Podobnie będzie z Napoli, chociaż nie zapominajmy, że to tylko rezerwowy tego klubu. On potrzebuje Sarriego jak tlenu, a niestety brakuje mu takiej ogłady, chęci walki na całego.

Fan_Tulipan | 21.07.2020 09:21

@Kacperku
Dzieciaku założyłeś trollowe konto, piszesz 5-6 komentarz o niczym i jesteś w tym tak bezsilny i nieudolny jak Milik pod bramką rywala.
Dzieciaku chce Ci się tak bawić? Nie szkoda Ci czasu?

Kacper_Napoli | 21.07.2020 09:40

Do roboty byś się wziął nieudaczniku, a nie polaków hejterze krytykujesz hehe

Kacper_Napoli | 21.07.2020 09:42

Możesz sobie Arka obrażać pod każdym artykułem, jakoś mnie to nie boli, ale śmieszne jest to, że tacy ludzie jak ty, jedyne z czego żyją to z krytykowania polaków. Napoli od czasu odejścia Sarriego to dno i skoczymy poza top 6.

Cichy94 | 21.07.2020 09:46

Ahh, jak przyjemnie patrzy się na kłótnie dwóch użytkowników na tak wysokim poziomie. Panowie wyluzujcie,ale obaj, Arek jest solidnym napastnikiem, ale nie TOP, tak samo Napoli.

Joker | 21.07.2020 14:19

Fan_Tulipan
Ponad stan to jest dla Ciebie napisać coś sensownego, bo poza tym że masz jakiś dziwny problem do polskich piłkarzy to nie masz żadnych argumentów. Dla Ciebie jak Milik gra dobrze to jest ponad stan, a nie wynik jego umiejętności :) to o czym tu dyskutować?

Jest najlepszym strzelcem w Serie A, drugi sezon z rzędu, napisałem wyraźnie, że chodzi mi o Serie A. A biorąc pod uwagę stosunek goli do minut to jest najlepszy biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki.

21 letni Milik grał w pierwszym składzie reprezentacji i strzelał w niej regularnie gole (m.in. przeciwko Niemcom), strzelał je również regularnie w Ajaxie drugi sezon z rzędu. Faktycznie Oshimen go deklasuje.

Właścicielowi Wisły to możesz buty czyścić, bo to jest świetny piłkarz, wiadomo że ma swoje lata, ale oceniając całą karierę jest to jeden z lepszych polskich piłkarzy w XXI wieku, więc tak bronię dobrych piłkarzy. Co do Kownackiego to jest to niezły grajek, ale nie przypominam sobie go abym go bronił, chyba że stwierdzenie faktu iż był pół roku kontuzjowany jest bronieniem go...

Joker | 21.07.2020 14:24

XxBANGxx
Aspirować to sobie można, a liczą się fakty. Napoli nie ma żadnych podstaw, aby nawiązać kiedykolwiek rywalizację z Juve, a i na dłuższą metę z Interem czy pewnie Milanem, który chyba się powoli odradza, także dla Napoli na dłuższą metę realnym celem będzie walka o miejsce nr 4 z Romą, Lazio czy Atalantą (która na ten moment ich deklasuje).

Fiorentina i Betis też aspirują, więc nie wiem czy Milik nie będzie za mały na ich ogromne aspiracje, hehe :) lepiej by mu wyszedł transfer do takiej Sevilli, bo jak sobie tam jako tako poradził de Jong, którego Milik deklasuje to myślę, że Arek też nie miałby problemu z dostosowaniem się do gry w tym zespole.

xxBANGxx | 21.07.2020 14:44

Joker
Sevilla to ciekawy pomysł, ale czy tam przypadkiem nie gra Ben Yedder? :)

Fan_Tulipan | 21.07.2020 15:04

@Joker
kłamczuchu nie napisałeś wyraźnie, że chodzi Ci o Serie A...

Joker | 20.07.2020 17:51
"a ten Milik, który jest nijaki, i nie ma osobowości drugi sezon z rzędu jest najlepszym strzelcem tej potęgi z Neapolu, hehe :) ciekawe co powiedzieć o reszcie zawodników skoro taki nijaki Milik ma tam najwięcej goli? :)"

Ty jak się nie pomylisz to prawdy nie napiszesz.

Nie pisz mi o pojedynczych golach Milika, ponieważ Pan Arek nie przejedzie całej kariery na golu strzelonym Niemcom.
Napisz konkretne osiągnięcia 21-letniego Milika tak jak ja napisałem Osimhena. Podaj konkrety, nagrody, tytuły.
To, że Osimhen jako 21-latek gra w pierwszej reprezentacji i strzela gole w Lidze Mistrzów Chelsea lub Walencji to jest dla Nigeryjczyka oczywiste.
Zresztą nie jestem adwokatem Osimhena i nie wiem po co Ty się bawisz w adwokata Milika, który jeżeli jest dobry to się sam obroni.

Dowcip o ostatnim życzeniu skazańca: "Niech strzela Milik!" nie wziął się znikąd.

O Błaszczu, którego kariera klubowa od 5-6 lat leży i kwiczy szkoda pisać.

MarseilleFan | 21.07.2020 15:16

xxBANGxx
Ben Yedder już od roku ciągnie w pojedynkę wózek zwany Monaco.

MarseilleFan | 21.07.2020 15:21

Fan Tulipan to największy hejter zasłużonych polskich piłkarzy na tej stronie. Czepiać sie formy Błaszczykowskiego w wieku 34 lat, który jest legendą naszej reprezentacji może tylko ktoś tak ubogi umysłowo jak on. Osimhen to świetny piłkarz, ale póki co to zagrał jeden dobry sezon więc pisanie, że juz teraz jest lepszy od Milika jest chore. tym bardziej jeśli Nigeryjczyka nie ogladało sie w akcji. Póki co Victor strzelał w słabej Ligue 1, która do Serie A dużo traci poziomem. Osimhen na pewno ma większy potencjał od Milika i był to najlepszy możliwy i dostępny dla Napoli wybór na rynku, ale prawda jest taka, że gdyby Milik chciał przełużyć kontrakt, to Napoli żadnego napastnika by nie szukało. Tulipan ochłoń bo o ile twoje komentarze na różne tematy miło sie czyta, tak jeśli chodzi o polskich zawodników to robisz z siebie idiotę.

xxBANGxx | 21.07.2020 16:29

MarseilleFan
Dzięki. Nie wiem czemu myślałem, że on dalej w Sevilli, heh. Dawał tam radę. Choć karierę to mógłby zrobić chyba większą. Miał potencjał na naprawdę dobrego napastnika dla czołowych klubów.

Fan_Tulipan | 21.07.2020 17:57

@MarseilleFan
Po 1/ Ja się nie czepiam formy Błaszczykowskiego w wieku 34 lat. Uważam, że ona jest jaka jest (raz lepsza, raz gorsza) ale na pewno nie reprezentacyjna (Pan Jakub gra na piłkarskim zadupiu).

Po 2/ Nie napisałem, że Osimhen jest już teraz lepszy od Milika tylko, cały czas twierdzę że Milik nie powinien grać w Napoli, ponieważ tam kompletnie nie pasuje i prezentuje za słaby poziom. Kto go zastąpi nie wiem (może Osimhen, może ktoś inny byle nie Petagana). Napoli musi szukać, ponieważ z Milikiem nie ruszą.
Jest wielu userów, którzy moje zdanie popierają ale są i tacy, którzy się z tym nie zgadzają i nie mając argumentów dają upust złości na mnie. Oni nie piszą Milik "jest szybki, ma drybling, zabójcze wykończenie, itd." tylko ich argument to "Tulipan jesteś głupi, jesteś hejterem, etc.".

Po 3/ Nieprawdą jest, że jak Milik by został to Napoli by nie szukało napastnika. Napoli od odejścia Higuaina szuka pierwszego napastnika. Nigdy nie miał być nim Milik (nie dostał nawet koszulki z "9"). W tym samym oknie ADL chciał pozyskać Icardiego (temat wrócił zeszłego lata) i padały również inne nazwiska. W międzyczasie "urósł" Mertens, itd.

Po 4/ To, że nie cenię umiejętności piłkarskich/karier Milika czy Błaszczykowskiego nie oznacza, że jestem hejterm polskich zawodników. Cenię Lewandowskiego, Zielińskiego, Piszczka, Glika, ... co nie oznacza, że nie napisałbym o nich krytycznego słowa jeżeli by na to zasługiwali swoją postawą na boisku.
Patrząc pod kątem Napoli to dla mnie nie ma znaczenia czy to Belg, Hiszpan, Włoch, Afrykanin, ... Jeżeli Eskimos będzie ładował bramy to wolę go od Polaka, który tych bramek nie strzela i się potyka o piłkę.
Narodowość nie ma znaczenia, musi schodzić z boiska spocony i dawać jakość.

MarseilleFan | 21.07.2020 18:29

xxBANGxx
Najlepsze jest to, że on dosyć późno zaczął grac w piłkę... na trawie, bo jako nastolatek grał w futsal ;) rok temu mocno interesował sie nim United. W Sevilli był gwiazdą, w Monaco ma jeszcze większe znaczenie, na pewno poradziłby sobie w takim Arsenalu czy Milanie.

Fan_Tulipan
Rozumiem, że po takich napastnikach jak Cavani czy Higuain chciałbyś kolejnego klasowego snajpera. Tylko czy taki obecnie na rynku jest dostepny dla Napoli? Jak już pisałem Osimhen to najlepsza opcja możliwa opcja i na Twoim miejscu też bym się cieszył bo jak swoją grę z Francji przełoży do Włoch i jeszcze będzie się rozwijał to może byc nie gorszy niz jego poprzednicy na San Paolo. Jeżeli Milik chce odejść to najlepiej dla wszystkich stron będzie jeśli tak się stanie. Nie będziemy musieli czytać już Twojego narzekania na Arka :) tylko jeśli Polak jest za słaby na ten klub to niech nie oczekuja za niego 40-50 mln euro kiedy został mu rok kontraktu bo to całkiem przeczy Twoim twierdzeniom :)
Co do Kuby, dla mnie jego powołania są jak najbardziej słuszne. Po 1 Polska nie ma obecnie zbyt wielu skrzydłowych, którzy prezentują obecnie dobry poziom (dla mnie tylko Grosicki i Szymański). Po 2 kadra potrzebuje tez doświadczonych graczy z dużym znaczeniem w szatni. Na pierwszy skład juz nie ta forma, ale taki lider po za boiskiem jest nieoceniony. Kiedyś krytykowano strasznie powołanie na mundial Adila Ramiego kiedy w domu zostali Lenglet i Laporte. Deschamps jednak wiedział, że grać będą Umtiti i Varane, a na ławce chciał kogoś doświadczonego z duża charyzmą jak Rami czy młodziutki ale z dużym posłuchem w szatni PSG Kimpembe. Umiejętności czysto piłkarskie na meczach reprezetnacji to nie wszystko.

Joker | 21.07.2020 19:00

Fan_Tulipan
Na początku nie zaznaczyłem, że chodziło mi o Serie A, ale potem to dodałem, więc czytaj uważnie, zamiast się pogrążać.

Nagrody, tytuły, plebiscyty... Milik w wieku 21 lat grał w pierwszym składzie reprezentacji Polski i rozgrywał drugi sezon w Ajaxie, to wystarczy. Nie musiał wygrywać jakiś plebiscytów (choć pewnie coś tam dostał, typu odkrycie roku, bo u nas dużo tego typu nagród się rozdaje), gość w młodym wieku grał na wysokim poziomie i strzelał gole, to wystarczy...

Dowcipy wymyślają ludzie, których największym życiowym osiągnięciem jest zrobić mema na temat osoby, do której osiągnięć nawet się nie zbliżyli na sekundę...

O Kubie to nawet mi się z tobą gadać nie chce, bo do pięt facetowi nie dorastasz... On jakby chciał to grałby jeszcze za miliony w jakimś egzotycznym miejscu, bo miał taki propozycje, ale wolał pomóc Wiśle i dołożyć do interesu, no ale to się mówi, kto ma miękkie serce musi mieć twardą d..ę.

W każdym razie zdrowy Kuba to nadal skrzydłowy nr 3-4 w Polsce plus jest ważny w szatni, bo ma osobowość, młodsi zawodnicy go szanują i słuchają.

Fan_Tulipan | 21.07.2020 20:15

@Joker
Nadajemy na zupełnie innych falach i się nie dogadamy.
Jak to Ty "na początku napisałem tak ale myślałem inaczej". Po sprawdzeniu, że Milik nie jest najlepszym strzelcem w sezonie to weźmy tylko Serie A, przeliczmy na minuty, jak to nie przypasi to napiszemy, że Milik jest najlepszym strzelcem Napoli "z lewej nogi".
Odnośnie Milika też oczywiście ZERO faktycznych wyczynów, nagród, itd.
Nawet "na papierze" nie jesteś w stanie go obronić. Ajax z okresu Milika to była tylko nazwa, poziom piłkarski na równi z obecnym Lille.

Przecież Ty mnie nie znasz. Nie wiesz czym się zajmuję, jakie mam wykształcenie, etc. i nie jesteś w stanie stwierdzić czy dorastam Błaszczykowskiemu do pięt czy nie (chyba, że chodzi Ci o umiejętności czysto piłkarskie). Jakieś takie wycieczki osobiste zupełnie marne ale to jest to co pisałem wcześniej - w przypadku braku argumentów zawsze można rzucić w kierunku gościa "taki owaki".
Błaszczykowski po to dokłada do Wisły aby potem z niej wyciągać (to jest biznes oraz gwarant wyjazdu na ME).
Jeżeli Błaszczykowskiego mają szanować i słuchać młodsi zawodnicy w reprezentacji to niech jedzie jako asystent trenera.

@MarseilleFan
Jeżeli Napoli dostałoby za Milika nawet 80 mln. euro to nie zmieni to faktu, że Milik swoimi cechami piłkarskim nie pasuje do obecnego Napoli. Ceny za piłkarzyków-pajacyków są nienormalne i nie odzwierciedlają tylko umiejętności. Napoli za Osimhena ma ponoć wyłożyć wg różnych źródeł od 60 do nawet 80 mln. euro. (?!) Czyli co jest 2x lepszy od Milika?
O cenach zawodników i kwotach transferów nie piszmy, ponieważ one dawno już przestały być rozsądne i odzwierciedlać poziom sportowy (słaby, dobry, itd.) zawodników.
Ale zgadzam się z Tobą co do odejścia Pana Arka z Napoli z tym, że dla mnie obowiązującym hasłem jest "Milik musi odejść!".
Co do Błaszczykowskiego mam inne zdanie ale szanuję Twoje.

Pozdrawiam Was Panowie.



francja.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
21.09 21:01