REKLAMA
REKLAMA

Conte ocenił derby. "Szczęście było po ich stronie"

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Sky Sport Italia  |  17.10.2020 22:23
Conte ocenił derby. "Szczęście było po ich stronie"

Antonio Conte  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Szkoleniowiec Interu Mediolan Antonio Conte był zadowolony z postawy swojej drużyny w derbowym meczu z Milanem. Powodem porażki według doświadczonego szkoleniowca Nerazzurrich była niewystarczająca skuteczność. Sobotnia konfrontacja zakończyła się wygraną Rossonerich 2:1.

Milan prowadził w tym meczu 2:0 po dwóch trafieniach Zlatana Ibrahimovicia, ale kontaktowego gola zdobył Romelu Lukaku. Wynik 2:1 utrzymał się do ostatniego gwizdka sędziego, choć Nerazzurri wypracowali sobie kilka bardzo dogodnych sytuacji do zdobycia wyrównującej bramki. Przy odrobinie szczęścia i lepszej skuteczności mogli nawet pokusić się o zwycięstwo.

- Przykro mi, że przegraliśmy spotkanie, w którym zagraliśmy dobrze, w którym stworzyliśmy sobie tak wiele okazji, ale jak to często bywa, nie udało nam się ich wykorzystać. Milan również zaprezentował się z dobrej strony i dopisało mu szczęście - powiedział Conte w rozmowie ze Sky Sport Italia po końcowym gwizdku sędziego.

- Chłopcy włożyli w ten mecz duży wysiłek i naprawdę chcieli wygrać. Popełniliśmy dwa błędy przy ich bramkach, ale potem mieliśmy wiele okazji, aby wywalczyć remis lub nawet zwycięstwo - kontynuował.

- W każdym meczu stwarzamy sobie wiele sytuacji do zdobycia bramki, ale musimy zachować chłodną głową, być bardziej cyniczni, aby je wykorzystać. Nie mam jednak nic do zarzucenia chłopakom, nasze nastawienie było bardzo dobre. Prawdopodobnie po prostu zabrakło nam odrobiny szczęścia - dodał szkoleniowiec Interu.

Dla Interu była to pierwsza porażka w obecnym sezonie. Po czterech rozegranych kolejkach Nerazzurri mają na swoim koncie siedem punktów. Tymczasem Milan odniósł czwarte zwycięstwo i z kompletem 12 punktów prowadzi obecnie w tabeli włoskiej Serie A.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 24 komentarzy

BOYSSAN | 17.10.2020 22:29

Panie Conte zgadzam się ze Interowi przed derbami zostało położonych kilka kłód ale szczęściu trzeba pomoc.
Na takiego przeciwnika jak Milan trzeba było dzisiaj wyjść 4 z tylu np DD - Vrij - Ranocchia - Kolarov i jestem przekonany ze tych dwóch kuriozalnych ustawień przy golach Zlatana by nie było ... No ale to trzeba być elastycznym

MrGhost | 17.10.2020 22:45

Boyssan
Bzdura. To nie ustawienie jest tu problemem. Jeżeli Conte nie umie ustawiać zawodników w czwórce, to co miałoby zmienić ustawienie skoro nie byłby w stanie przekazać adekwatnych uwag? Grając w trójce obrońców można grać w różnych konfiguracjach, nie gramy klasycznym 3-5-2 , przechodzimy w 3-4-1-2, a dziś nawet 3-3-2-2 gdy na boisku był Eriksen i Sanchez. Conte umie uwalniać przestrzeń taktyką, ale umie to robić tylko w trójce. O porażce przeważyło przemęczenie,słaba obrona i słabszs skuteczność od przeciwnika. Kolarov nie jest przystosowany do gry jako jeden z trzech, to już wiemy. Popełnia zbyt dużo błędów, ale nie ma gwarancji czy jako lewy obrońca nie popełniłby ich równie dużo. Zapewniam Cię, że to nie jest kwestia ustawienia. Nie mniej jednak, Conte to beton. Skąpi zmianami i boi się przesadnie zaryzykować

BOYSSAN | 18.10.2020 00:22

:) mrGhost

Owszem nie ustawienie jest problemem ale jak się nie ma zawodników do grania 3 obrońców ( a to już kolejny mecz w którym takich zawodników brakuje ) bo ani DD ani Kolarov sie do tego nie nadają to trzeba reagować.
Ja swoim komentarzem tylko pokazuje jak ograniczonym trenerem jest Conte , woli postawić na graczy którzy nie ogarniają jego taktyki niż samemu wyjść na przeciw i mieć w zanadrzu taka opcje w swoim taktycznym notesie.

W ustawieniu 4 z tylu Kolarov popełniając błąd ma za sobą lewego stopera który go asekuruje , to samo z drugiej strony z DD . Conte ma swoje ograniczenia i to pokazuje z każdym miesiącem bardziej.

MrGhost | 18.10.2020 01:01

Zgadzam się, ale Conte ściągnął tu Kolarova jako ŚO do grania w trójce. Być może wkrótce się poprawi i będzie z niego dużo pożytku, bo w ofensywie już jest. Na pewno niekorzystny kalendarz dla Kolarova to zły poligon doświadczalny do zbierania szlifów obronnych. Dla DD to też nie jest novum i do niego mam pretensje, że tak łatwo przegrywał pojedynki. Znów muszę Ci dać zapewnienie, że przejście do 4ki w takim meczu byłoby ogromnym szokiem dla tej drużyny, a skutki mogłyby być dużo bardziej opłakane w skutkach. Conte całe życie gra trójką z tyłu i nie byłby wsparciem jako trener w tym momencie. To tak jakby dekarzowi kazać układać kostkę - pewnie dałby radę, ale nie tak dobrze jak zawodowy brukarz

StatlerWaldorf | 18.10.2020 01:39

Ponoć Inter zainteresowany zatrudnieniem Hajty na stanowisku trenera! W końcu wie jak "rozjechać" starą damę.

MarcosSalinas | 18.10.2020 07:01

Jak można płakać i usprawiedliwiać się szczęściem rywali oraz problemami kadrowymi, gdy ławka rezerwowych Interu jest w wielu miejscach silniejsza od podstawowego składu Milanu ? Żenada. Jakoś Milan potrafił zrobić z takiego Kjaera, który po kilku ostatnich latach wydawał się być jedynie do sportowej utylizacji solidnego stopera, zaś Conte z tych wszystkich posiadanych, często ''przeterminowanych'' gwiazd nie potrafi wycisnąć choć połowy dawnego potencjału? Po prostu Turyńczyk w pewnym momencie stał się ciągnącym swoje zespoły w dół czytelnym betonem i jeżeli Inter chce powalczyć w przyszłości o jakieś trofea to powinien pogodzić się z tym faktem.

Chichot | 18.10.2020 08:48

Conte sam sobie jest winien oddając Godina. Lepiej by wyglądało to ustawienie z Ranocchia na środku i De Vrijem w miejsce Kolarova. Mógł jeszcze Skriniara sprzedać i kupić Kante. Wtedy byśmy mniej tracili. Zablokował jeszcze dureń transfer Kumbulli. Nie mam pytań ale to chyba jego ostatni sezon w Interze.

Baresi | 18.10.2020 08:54

12 mln euro rocznie płacić trenerowi, który ma 1 (słownie : jeden) schemat taktyczny? No cóż, kto bogatemu zabroni.
Conte jest wybitnym motywatorem, to widać, ale mam wrażenie, że on się już niczego nowego nie uczy. A kto się nie rozwija, zostaje w tyle.
Inter ma w tym sezonie skład na mistrza, bez dwóch zdań, jeżeli nie odbiorą Juve tytułu (trener nowicjusz, starzejąca się obrona) to będzie to porażka Pana Conte.
A Milan, cóż bez zmian, walczymy o top 4. Dopiero po awansie do LM możemy zacząć myśleć o zmniejszaniu dystansu do Interu i Juve.

Kamciu | 18.10.2020 10:28

Gratulacje dla Milanu, zagrali bardzo konkretny mecz i trzeba im to oddac. Ibra mimo wieku rzeczywiscie potrafi dac impuls nie tylko w szatni - czlowiek... wlasciwie nadczlowiek. Rossoneri zagrali bardzo uwaznie w defensywie, gdzie Kjear poza jednym zgubieniem przez Lukaku byl ostoja. Calabria tez niezle radzil sobie z Ivanem na przestrzeni calego spotkania. Romagnoli dosc anonimowo, jednak najslabszy (chyba w ogole na boisku) Theo - o dziwo! W kazdym razie sasiedzi maja ogromne powody do radości, gdyz nie tylko w koncu przelamali zla passe, a umocnili sie na fotelu lidera. Mysle, ze na to zasluzyli i na ten moment jak najbardziej nalezy im sie ta pozycja. To jakie wyniki osiaga Pioli po powrocie covidowym jest niesamowite. Szczerze powiedziawszy jestem w szoku, poniewaz bylem pewny, ze szybko zostanie zweryfikowany - tak wiec zwracam honor, bo ta passa pozwala sadzic, iz to zdecydowanie nie przypadek. Mysle, ze kluczowe dla zwyciezcy wczorajszych derbow bedzie nastepnych kilka spotkan. Jesli podtrzymaja tendencje i nie oddadza zbyt latwo lidera to Serie A moze zyskac kolejnego faworyta do Scudetto. Jesli Rossonerim udaloby sie byc w top3 z nawet niewielka strata do pierwszego miejsca w polowie kampanii i w zimowym mercato wzmocniliby chociaz jedna newralgiczna pozycje to moga byc niesamowicie grozni! Jeszcze raz ogromne gratulacje i szacunek za wczorajsza wiktorie. Zagrali z charyzma, wola walki, zaangazowaniem i jakoscia - brawo!

Co do Interu to mysle, ze nie zagrali chlopaki jakos specjalnie zle - oprocz Kolarova rzecz jasna. Uwazam, ze brak zwlaszcza Bastoniego w glownej mierze przyczynil sie do straty 2ch goli w taki sposob. Mlody Wloch prawdopodobnie zachowalby wiecej zimnej krwi w tych sytuacjach. Natomiast trzeba zaakceptowac mozliwosci z ktorymi musial zmierzyc sie Conte - to czesc gry, trudno. Uwazam, ze Inter delikatnie przewazal, widac bylo jakosc i ogromna chec doprowadzenia do remisu. Zabraklo skutecznosci - Barella, Lukaku x2, Hakimi i bodaj Perisic zmarnowali naprawde bardzo dobre okazje. Remis moglby lepiej odzwierciedlic przebieg tego spotkania, jednak taki jest sport - poza tym paradoksalnie Milan musial sie bronic i robil to dobrze wiec nie odbieram im slusznosci zdobycia 3pkt. W szeregach Nerazzurrich najlepszy zdecydowanie Barella i Lukaku. Co Wloch robi robote to nie mam slow. Obiektywnie na ten moment klasowy pomocnik - nie wiem czy sie ze mna zgodzicie? - Romelu oprocz strzelania bramek wykonuje tytaniczna prace w ofensywie, jego przyspieszenie, sila, ustawianie sie powoduja ciagly bol glowy wsrod przeciwnikow. Niesamowicie mocny gracz, jeden z najlepszych na swiecie - na swojej pozycji, aktualnie. Mam tylko pytanie co do sytuacji z Eriksenem/Lukaku - czy tam nie powinno byc karnego? Dunczyk zagral w nogi bodaj Kjeara, pilka odbila sie chyba od niego, potem (chyba?) Romagnolego i dopiero powedrowala do Belga. Czy tu odgwizdany spalony na pewno byl dobra decyzja? (bez spin)

Jedynym pozytywem dla kibica Interu z wczorajszego dnia jest brak zwyciestwa Juventusu oraz to, ze Nerazzurri maja za soba juz trzy batalie z mocniejszymi ekipami za soba - z uwagi na wyscig o Scudetto. Mimo wszystko Milanu na ten moment jeszcze nie postrzegalbym jako faworyta, ale beda piekielnie grozni w tym sezonie i moga walczyc do konca, byc moze o Mistrzostwo? Byloby ciekawie. Jeszcze raz gratulacje dla Milanu, a my kibice Interu glowa do gory, bierzemy to na klate i walczymy dalej.

BOYSSAN | 18.10.2020 10:28

@Baresi

podaj przyklad trenera dla Interu na teraz i za ile ?

worm_jitsu | 18.10.2020 11:22

Wczorajszy mecz pokazał, ze Milan to drużyna i to bez dwóch zdań. Walczą razem, bronią razem, widać solidny monolit. Jednak jeżeli chodzi o indywidualności i kreatywność to Inter wczoraj zdecydowanie przeważał. Lukaku i Barella czapki z głów. Chciałbym mieć takich zawodników w Milanie. Ibra i Snickers według mnie najlepsi na placu. Super mecz, jednak utrzymałbym stopniowy entuzjazm. Sezon jest długi, a ławka krótka. Na zimę tak czy owak trzeba wzmocnić po 1 zawodniku w formacji. Forza !

Waldi77 | 18.10.2020 11:38

Powiem szczerze, że przed sezonem obstawiałem że Inter przejedzie przez rozgrywki jak walec po drodze. Z takim składem. A tu coś się zacina. Może faktycznie Conte jest problemem?

BOYSSAN | 18.10.2020 11:48

@Waldi77

To ze postawiłeś taka tezę ze Inter przejdzie przez rozgrywki jak walec pokazuje tylko jak mała wiedzę masz na temat Calcio.

Dwa piszesz ze maszyna się zacina ... serio w 4 kolejce ?Przecież Inter nawet nie zdążył się rozkręcić,  ciekawe co by się stało jakby z Milanu wycięto 7 zawodników , wczoraj widać było jak zagrało Juve bez kluczowych graczy.

Życzę żeby Milan oszczędzał Covid i kontuzje bo inaczej może być ... Rio Ave

Waldi77 | 18.10.2020 12:32

Oglądam Serie a od 23 lat. Śledzę wszystko na bieżąco we włoskiej prasie. Kilka razy do roku jestem we Włoszech i oglądam piłeczkę na żywo ...A ty mi Boyssan piszesz że mam małą wiedzę? Inter mając taką kadrę nawet rezerwami powinien wygrać !!! Pozdrawiam normalnych kibiców.

BOYSSAN | 18.10.2020 12:51

Waldi77

Z całym szacunkiem ale pisząc o tym ze Inter wygra ligę jak walec pokazujesz ze jesteś średnio rozgarnięty, sorry ale Inter ostatni raz sezon wygrał jak walec za czasów Helenio Herrery. Ja jestem kibicem od lat 90-ych i nie kojarzę żeby takie sytuacje z Interem ( ze idzie jak walec ) miały miejsce a dysponowaliśmy nie raz dużo lepszym składem i trenerem niż obecnie.
Skąd taka w ogóle teza ?
Dla mnie możesz nawet mieszkać w Lombardii , ale piszesz głupoty to się odnoszę

Kamciu | 18.10.2020 13:04

Popre w tym "sporze" @BOYSSANA. Fakt, ze Inter ma najmocniejsza kadre od lat jeszcze o niczym nie swiadczy, co dobitnie pokazaly wczorajsze Derby. Owszem do Scudetto faworytami pozostaja ciagle Inter z Juve, jednak i ja jestem pewny, ze zaden z tych zespolow nie wygra (o ile w ogole wygra) Mistrzostwa niczym walec.

Baresi | 18.10.2020 13:38

Boysan
1. Allegri
2. Pochetinno
3.DeZerbi - (wiem, kontrowersyjne nazwisko).
A jak już płacić taką kasę, to D. Simeone, gość związany emocjonalnie z Interem, no i zwyczajnie lepszy trener.
Nie zrozum mnie źle, ja nie szukam zwady, to tylko moja opinia.
Dla mnie Conte, to taki włoski Smuda. Świetny motywator, taki przywódca stada, ale taktycznie... dno.
W derbach Pioli go przechytrzył i tyle.
Jeżeli Inter odbierze Juve tytuł (szczerze wam tego życzę), to zrobi to nie dzięki trenerowi, tylko pomimo...

MrGhost | 18.10.2020 13:44

Waldi napisał potoczny frazes, a wy mu do gardła naskakujecie. Uzasadnione jest myślenie, że z tą kadrą powinniśmy być traktowani jako główny rywal dla Juve, a w przypadku jego niedyspozycji, główny faworyt. Mając taką glebie składu, jakość w poszczególnych formacjach nie możemy być inaczej traktowani. Bałem się o wszystko i wszystkich, ale coraz częściej widzę, że problemem może być sam Conte. Graliśmy póki co z trudnymi rywalami - Fiora, Lazio, czy Milan. We wszystkich byliśmy albo lepsi, albo conajmniej równi przeciwnikowi, więc nie popadałbym w jakąś skrajną panikę, tym bardziej, że mamy bardzo duże problemy kadrowe w związku z Covidem. Wszystkie drużyny pewnie to czeka i nie raz padnie wynik hokejowy e związku z tym  

MrGhost | 18.10.2020 13:48

Baresi
W czym Pioli go przechytrzył :D? nie popadajmy w skrajność. Conte jest bardzo dobrym taktykiem, ale jest zbetoniały. Nie to wczoraj zaważyło o końcowym wyniku. Milan nie grał wielkiego futbolu, zejdźmy na ziemię. Stworzył 3 groźne akcje i zdobył 2 bramki, bliżej jestem przekonania, że to Ibra i Leao przechytrzyli Inter, a najbliżej jestem przekonania, że aktualnie defensywa Milanu to monolit, dzięki któremu Rossoneri wygrali mecz

MrGhost | 18.10.2020 13:54

Zejdźcie również na ziemię odnośnie zmiany trenera w Interze, bo po pierwsze - nie ma takiej potrzeby, po drugie - jest za wcześnie, i ostatecznie po trzecie - nie stać teraz żadnego klubu na utrzymywanie trzech trenerów. Każdy klub generuje ogromną stratę finansową, więc utrzymywanie Conte(12), Spalettiego (3) i załóżmy trzeciego trenera np Allegriego (+/- 10) to niewątpliwie niemożliwa inwestycja dla Intru w czasie pandemii

AcMailand | 18.10.2020 14:24

szczęście sprzyja lepszym

BOYSSAN | 18.10.2020 14:51

@Baresi

Allegri ? Ok, napewno jego wachlarz taktyczny jest nieco ( ale tylko nieco ) szerszy niż Conte. Ja akurat jestem jego zwolennikiem jako kolejny trener w Interze po Conte ale nie  teraz. Allegri przez wielu jest uważany za trenera który kontynuował dzielo Antka w Juve. Pensja conajmniej 8 mln

Pochetino ? Nic nie wygrał, nie dawałby żadnych gwarancji  progresu po Spalettim. Wynagrodzenie na poziomie 8-10 mln. Kandydatura słaba

Simeone . Wymarzony kandydat przez wielu , Interista. Przykład Atletico pokazuje ze tez nie daje gwarancji zwycięstwa , a czy Atleti jest słabsze od Interu , moim zdaniem lepsze. Pensja na poziomie 20 mln euro rocznie.

Tak czy inaczej w momencie zmiany trenera ponad rok temu uważam ze Inter dokonał najlepszego możliwego wyboru. Nie było lepszego dostępnego trenera , tym bardziej ogarniętego w serieA.  
Na oceny przyjdzie czas , Inter jest obecnie w grze w pozycji Underdoga , tak jak uważałem od samego poczatku i bardzo dobrze.
Teraz spiąć poslady na Gladbach w LM. Idealna okazja żeby pokazać charakter.

Baresi | 18.10.2020 15:21

Boysan
DeZerbiego nie skomentujesz?
Jestem ciekaw twojego zdania na ten temat.

BOYSSAN | 18.10.2020 20:28

Zapomniałem o nim . Odnośnie DeZerbiego. Bardzo fajnie się zapowiada , jego zespoły grają fajny ofensywny futbol , ale wg mnie w obecnym Interze nie ma miejsca na experymenty , DeZerbi nie prowadził dotąd poważnego zespołu z czołówki żeby stwierdzić ze da radę lub nie da.
Chodzi o to ze dzisiaj Inter ( i inne zespoły myślące o poważnym graniu ) nie mogą sobie pozwolić na ryzyko słabszego sezonu i np ukończeniu na 5 miejscu bo to z automatu powoduje gigantyczne problemy z dopięciem budżetu. Jak wiesz sam awans do LM to co najmniej 35 mln euro. Conte jaki jest kazdy wie ale umowmy się daje gwarancje ze Inter pewniakiem będzie w top4 . Z DE Zerbim na ławce ? Może sie zdarzyć wszystko , dosłownie.
Kolejna sprawa jest taka ze trener uznany , z tzw nazwiskiem potrafi przekonać dobrych graczy do swojego projektu i czesto robią robotę za dyrektora sporotowego. Dzięki Conte w Interze jest Lukaku , dzięki niemu jest Hakimi , czy Spaletti przyciągnął by takich graczy ? No way , mógł mieć wpływ co najwyżej na takich graczy jak Vecino.



francja.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy